Παγκόσμια Έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2014 από την εταιρία Nielsen με θέμα την «εταιρική υπευθυνότητα», έδειξε οτι το 55% των καταναλωτών παγκοσμίως δεν θα είχαν πρόβλημα να πληρώνουν περισσότερο προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες κοινωνικά υπεύθυνες, ποσοστό που αυξήθηκε κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη έρευνα του 2011.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα ανά ήπειρο είναι Ασία - Ωκεανία με ποσοστό 64%, στη Νότια Αμερική με 63%, Μέση Ανατολή επίσης με 63% , Βόρεια Αμερική με ποσοστό 42% και στην Ευρώπη με 40%. Βλέπουμε οτι η Ευρώπη και η Βόρια Αμερική έχει χαμηλότερα ποσοστά από τις υπόλοιπες ηπείρους αλλά η εν λόγω τάση σύμφωνα με την ανακοίνωση της Nielsen, είναι συνεχώς αυξανόμενη.
Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών που στηρίζουν αυτή την τάση είναι ηλικίας από 21-34 ετών. Η Nielsen, μελετώντας διαχρονικά τις λιανικές πωλήσεις 20 μαρκών σε 9 χώρες, οι οποίες πληροφορούσαν πάνω στη συσκευασία τους ότι είναι κοινωνικά υπεύθυνες ή προωθούσαν έντονα την κοινωνική τους δράση μέσω του μάρκετινγκ διαπιστώσανε οτι αυξήθηκαν οι πωλήσεις του μεταξύ 2% έως 5%. Αντίθετα όταν μελετήθηκαν 14 άλλων μαρκών, χωρίς δράσεις έδειξε μια οριακή αύξηση πωλήσεων μόνο 1%.
Σύμφωνα με τη Nielsen, το ποσοστό των Ελλήνων που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για ένα προϊόν ή υπηρεσία που η επιχείρηση της είναι κοινωνικά ή περιβαλλοντολογικά ενεργεί είναι 44%. Επιπλέον, σε ποσοστό 49% δηλώνουν ότι το τελευταίο εξάμηνο έχουν αγοράσει τουλάχιστον από ένα προϊόν ή υπηρεσία κάποιας κοινωνικά υπεύθυνης εταιρείας.
Ως προς τον σκοπό, για τον οποίο οι Έλληνες δηλώνουν περισσότερο ευαισθητοποιημένοι είναι στη πρώτη θέση η «εξάλειψη της φτώχειας και της πείνας» με ποσοστό 97%, τη δεύτερη με 96% η «αύξηση της πρόσβασης σε πόσιμο νερό» και στη τρίτη θέση επίσης με 96% δίνουν την «μείωση της παιδικής θνησιμότητας».
Πηγή: http://www.selfservice.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=71&arId=5568
kai poy to kanoyme ti katalavenoyme ??????
ΑπάντησηΔιαγραφήAfou oi etairies den ta dinoyn sta idrimata oute kanoyn pragratika kati gia to periballon
τιποτα δεν καταλαμβενουμε απλος νιωθουμε οτι βοηθαμε με αυτο το τροπο
ΔιαγραφήΚΑΛΑ ΜΗΝ ΤΕΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΖΟΥΒΑΛΙ .................... ΥΠΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή