FACEBOOK

LANGUAGE

ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΦΟΒΟ




Το 2009 εμφανίστηκε ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους των τελευταίων δεκαετιών για την ανθρωπότητα ο ιός H1N1 που εντοπίστηκε στο Μεξικό. Ήταν ικανός να αφανίσει τους πάντες. Έξι χρόνια νωρίτερα, ο SARS θα δημιουργούσε για άλλη μια φορά παγκόσμιο πανικό.

Και μέσα σε αυτό το πρόβλημα οι διαφημιστικές βρήκαν μια χρυσή ευκαιρία. «Αν έχεις καθαρά χέρια μπορεί να γλιτώσεις!»

Με αποτέλεσμα εκείνη την περίοδο έκαναν θραύση τα καθαριστικά τζελ χεριών. Όσο εμείς φροντίζαμε να προστατευτούμε αγοράζοντας σαν μανιακοί αντισηπτικά, οι δύο κορυφαίες εταιρίες για την φροντίδα υγείας προέβλεπαν κέρδη 400 εκατομμύρια σε βάθος πέντε χρόνων.

Ο φόβος ήταν πάντα μια θεμέλια δύναμη πανίσχυρης χειραγώγησης για τις διαφημιστικές εταιρίες. Ο λόγος που μια μάρκα μας μαγνητίζει περισσότερο την προσοχή όταν μας προκαλεί φόβο οφείλεται στο Extended Parallel Process Model, όπου εξηγεί πως όταν ένα μήνυμα μας προκαλεί συναισθήματα φόβου του δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή και για περισσότερο χρόνο, με αποτέλεσμα να είμαστε πιο ευάλωτοι στο να ακολουθήσουμε την συμβουλή του μηνύματος.

Υπάρχει όμως και ο βιολογικός λόγος που εξηγεί την έλξη μας στον φόβο. Όπως αναφέρει ο νευροεπιστήμονας Allan Kalueff του πανεπιστημίου της Φιλανδίας, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ φόβου και αισθηματικής απόλαυσης λόγω παρόμοιας νευροδιαβιβαστής.

Πηγή: http://www.epixeiro.gr/marketing-sales/marketing/20191-%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF-marketing-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CF%85

2 σχόλια:

Comment on the article