FACEBOOK

LANGUAGE

FITNESS MARKETING

Τα τελευταία χρόνια πάρα πολλοί άνθρωποι σε όλο το κόσμο έχουν βάλει στην ζωή τους το γυμναστήριο, με αποτέλεσμα λόγο της μεγάλης ζήτησης να ανοίγουν συνεχώς πολλά γυμναστήρια που προσφέρουν σχεδόν τα ίδια πράγματα. Για το λόγο αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει εκτός από εξειδικευμένο προσωπικό να ξέρουν μερικούς σωστούς τρόπους προωθήσεις για να μπορούν να αντεπεξέλθουν στο μεγάλο ανταγωνισμό με σκοπό να προσεγγίσουν νέους πελάτες αλλά και να μπορούν να κρατήσουν τους υφιστάμενους. 

Το πρώτο κομμάτι είναι μια φιλική προς το χρήστη ιστοσελίδα, δεν είναι καινούργιο ότι περίπου το 54% των καταναλωτών έχουν επαφή με την επιχείρηση πρώτα από τα social media. Ένα από τα social media είναι οι ιστότοποι που μπορούν να προσελκύσουν εύκολα και γρήγορα τους καταναλωτές. Για να πετύχει όμως αυτός ο ιστότοπος θα χρειαστεί να είναι εύκολο στην πλοήγηση να έχει βασικά στοιχεία όπως τοποθέτηση, ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες από της εγκατάστασης, πληροφορίες για το προσωπικό όπως και για τις λειτουργίες που προσφέρει.

Το δεύτερο κομμάτι είναι το τοπικό SEO. Είναι μια από τις πιο οικονομικά αποδοτικές μορφές του fitness marketing  δεδομένου οτι είναι δωρεάν και βοηθάει ιδιαίτερα για τις τοπικές αναζητήσεις. Θα πρέπει να ταξινομηθούν σωστά και ιδιαίτερα οι λέξεις κλειδιά ώστε να μπορούν να εμφανίζονται στο χρήστη με μια απλή αναζήτηση του. Επίσης θα μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν μια σελίδα με τα στοιχεία της εταιρίας σας με το google my business. Τα πλεονεκτήματα που θα επωφεληθείτε από την συγκεκριμένη σελίδα είναι να εμφανίζονται τα στοιχειά της επιχείρησης στην πρώτη σελίδα πάνω από τις αναζητήσεις και οι χρήστες θα μπορούν εύκολα να δουν διεύθυνση, ώρες λειτουργίας, τηλέφωνο και φωτογραφίες από το χώρο σας. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να δουν τις πληροφορίες στην δεξιά πλευρά και αν επιλέξουν να επισκεφτούν τον ιστότοπο σας για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες.

Το τελευταίο κομμάτι είναι τα social media (Facebook, Twitter, Instagram). Τα τρία αυτά μέσα χρησιμοποιούνται κύριος για να ελκύσουν τη περιέργεια και να προσεγγίσουν πιο εύκολα το καταναλωτή για να ψάξει και άλλες πληροφορίες. Ένα βασικό λάθος που γίνεται είναι οτι οι εταιρίες τα χρησιμοποιούν για να δώσουν τις βασικές τους πληροφορίες. Κάτι που δεν έλκει τόσο πολύ τους καταναλωτές για να τους ακολουθήσουν. Αυτό θα γίνει αν του προσφέρουν πέρα από πληροφορίες για την επιχείρηση σας και κάποιες γνώσεις που αφορούν τους ίδιους. Που μπορεί να το κάνετε μέσο κάποιον video που θα δείχνουν προγράμματα εκγυμνάσεις ή κάποιες απλές ασκήσεις που μπορούν να τους βοηθήσουν στην καθημερινότητα τους. Όπως επίσης και τρόποι διατροφής για καλύτερη υγεία ή ακόμα κάποιες συμβουλές πριν και μετά το γυμναστήριο που θα βοηθήσουν για ποιο γρήγορα και σωστά αποτελέσματα. 

Πηγή: www.perfectgym.com
Επιμέλεια: Αλεξία Ανδρέου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comment on the article