ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΤΥΠΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
1 Εισαγωγή
Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα με θέμα «Έντυπη Διαφήμιση». Από τα αποτελέσματα που μας έδωσε η έρευνα καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα που αφορούν στην επιρροή του συγκεκριμένου μέσου επικοινωνίας.
Τα θέματα που θέλαμε να επισημάνουμε από την έρευνα και να πάρουμε κάποιες απαντήσεις ήταν αν οι διαφημίσεις διαμορφώνουν καταναλωτικά πρότυπα και πρότυπα συμπεριφοράς, ποια είναι τα προϊόντα για τα οποία εμπορεύεται σε μεγαλύτερο βαθμό ο καταναλωτής από την έντυπη διαφήμιση, τι ελκύει το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο μέσο και αν επηρεάζει η εικόνα του προϊόντος.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσα από το διαδίκτυο από το πρόγραμμα Google Drive και διήρκεσε ένα μήνα. Το ερωτηματολόγιο απάντησαν 107 άτομα από τα οποία οι 69 ήταν γυναίκες και οι 38 άνδρες ηλικίας 17 έως 60.
Στις παρακάτω υποενότητες του κεφαλαίου θα βρείτε το ερωτηματολόγιο, τα αποτελέσματα της έρευνας αναλυτικά και τα συμπεράσματα που βγήκαν από της ερωτήσεις που τέθηκαν στους ερωτηθέντες. Για να αναλύσουμε τα αποτελέσματα και να βγάλουμε τα συμπεράσματα χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα SPSS. Τέλος θα υποβάλλουμε προτάσεις μάρκετινγκ που αφορούν την αύξηση της αποτελεσματικότητας στα σημεία που υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
2 Ερωτηματολόγιο
Α) ΦΥΛΛΟ
□ ΑΝΔΡΑΣ
□ ΓΥΝΑΙΚΑ
Β) ΗΛΙΚΙΑ
□ 0 -18
□ 19 - 30
□ 31 - 45
□ 46 - 60
□ 60 ΚΑΙ ΑΝΩ
Γ) ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
□ ΑΤΤΙΚΗ
□ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
□ ΚΡΗΤΗ
□ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
□ ΗΠΕΙΡΟΣ
□ ΘΡΑΚΗ
□ ΘΕΣΣΑΛΙΑ
□ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ
□ ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ
□ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Δ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
□ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
□ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
□ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
□ ΦΟΙΤΗΤΗΣ
□ ΑΝΕΡΓΟΣ
Ε) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
□ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ / Η
□ ΑΝΥΠΑΝΤΡΟΣ / Η
□ ΔΙΑΖΕΥΜΕΝΟΣ / Η
□ ΧΗΡΟΣ / Α
ΣΤ) ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
□ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
□ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
□ ΦΟΙΤΗΤΗΣ
□ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
□ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
1) ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΓΑΘΩΝ
□ ΚΑΘΟΛΟΥ
□ ΛΙΓΟ
□ ΑΡΚΕΤΑ
□ ΠΟΛΥ
□ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
2) ΠΟΙΟ ΜΕΣΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
□ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
□ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
□ ΕΝΤΥΠΑ
□ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
□ ΚΑΝΕΝΑ
3) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΕΚΤΗΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
□ ΠΟΤΕ
□ ΣΠΑΝΙΑ
□ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ
□ ΣΥΧΝΑ
□ ΠΑΝΤΑ
4) ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
□ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
□ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
□ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
□ ΕΝΤΥΠΑ
□ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
□ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ
□ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
5) ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
□ ΚΑΘΟΛΟΥ
□ ΛΙΓΟ
□ ΑΡΚΕΤΑ
□ ΠΟΛΥ
□ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
6) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΕ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΟΤΑΝ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
□ ΠΟΤΕ
□ ΣΠΑΝΙΑ
□ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ
□ ΣΥΧΝΑ
□ ΠΑΝΤΑ
7) ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
□ ΝΑΙ
□ ΟΧΙ
ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
□ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
□ ΑΦΙΣΕΣ
□ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
□ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
□ ΑΛΛΟ................................
8) ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ
□ ΠΟΤΕ
□ ΣΠΑΝΙΑ
□ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ
□ ΣΥΧΝΑ
□ ΠΑΝΤΑ
9) ΠΟΙΟ ΜΕΣΟ ΕΝΤΥΠΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ
□ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
□ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
□ ΑΦΙΣΕΣ
□ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
□ ΦΥΛΑΔΙΑ
□ ΚΑΝΕΝΑ
10) ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΡΕΑΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
□ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
□ ΠΟΤΑ
□ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
□ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
□ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
□ ΕΙΔΗ ΕΝΔΥΣΗΣ
□ ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
□ ΕΙΔΗ ΟΜΟΡΦΙΑΣ
□ ΚΑΝΕΝΑ
11) ΤΙ ΣΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ
ΤΙΜΗ
□ ΣΛΟΓΚΑΝ
□ ΗΘΟΠΟΙΟΣ
□ ΘΕΜΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
□ ΛΟΓΟΤΥΠΟ
□ Άλλο: ………………………………
12)ΤΙ ΣΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
□ ΧΡΩΜΑ
□ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ
□ ΣΧΗΜΑΤΑ
□ ΕΙΚΟΝΑ
□ ΣΥΝΘΕΣΗ
□ ΣΛΟΓΚΑΝ
□ Άλλο: ………………………………
13) ΣΑΣ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΤΥΠΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
□ ΚΑΘΟΛΟΥ
□ ΛΙΓΟ
□ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ / ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ
□ ΠΟΛΥ
3 Συμπεράσματα
Στα πλαίσια της πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε έρευνα με θέμα την «έντυπη διαφήμιση» μέσα από το πρόγραμμα της Google Drive. Η ανάλυση έγινε με το πρόγραμμα στατιστικής ανάλυσης δεδομένων SPSS με τη χρήση των μεθόδων Χ² και T-Test. Το ερωτηματολόγιο περιλαμβάνει συνολικά δεκαεννιά ερωτήσεις, εκ’ των οποίων οι δεκατρείς αφορούν ψυχογραφικά στοιχειά των ερωτηθέντων στην έντυπη διαφήμιση, και έξι ερωτήσεις που σπουδαστές ή απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαιδεύσεις. φορούν στα δημογραφικά τους στοιχεία.
Οι ερωτηθέντες ήταν 107 στο σύνολο εκ’ των οποίων οι 38 ήταν άνδρες και οι 69 γυναίκες ηλικίας από 19 έως 30 ετών, στην πλειοψηφία ανύπαντροι σπουδαστές ή απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαιδεύσεις. Τα στοιχεία που συλλέξαμε προήλθαν ανθρώπους με μόνιμο τόπο διαμονής την Ελλάδα και εξωτερικό.
Η αναλογία μεταξύ ανδρών και γυναικών που επιλέχθηκαν να απαντήσουν το ερωτηματολόγιο προκύπτει από το γεγονός ότι οι γυναίκες είναι ο κύριος καταναλωτής. Είναι αυτές είναι που πραγματοποιούν σε μεγαλύτερο ποσοστό αγορές για τον εαυτό τους αλλά και για τους γύρω τους. Εξάλλου οι γυναίκες αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση, συνεπώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να κατακτήσουν το γυναικείο κοινό. Σε αντίθεση οι άνδρες είναι σταθεροί στις καταναλωτικές τους συνήθειες, συνεπώς είναι λιγότερο πιθανό να πραγματοποιήσουν παρορμητική αγορά Οι άνδρες ανήκουν στην κατηγορία των συνειδητοποιημένων αγοραστών. Σε αντίθεση με τις γυναίκες, η αγοραστική τους απόφαση βασίζεται σε έρευνα ως προς τα χαρακτηριστικά ή/και στην ποιότητα του προϊόντος πριν από την αγορά
Σχετικά με το πρώτο ερώτημα αν «οι διαφημίσεις επηρεάζουν την κατανάλωση αγαθών» η ερώτηση τέθηκε προκειμένου να δούμε αν οι καταναλωτές παρακινούνται από τα διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουν να προβούν σε αγορά προϊόντων και υπηρεσιών τα οποία μπορεί και να μην έχουν ανάγκη από τις απαντήσεις τους προκύπτει ότι πλέον λόγω του μεγάλου όγκου των διαφημιστικών μηνυμάτων στα οποία εκτίθενται οι καταναλωτές, δεν φαίνονται να επηρεάζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο παλαιότερα.
Στην συνέχεια τέθηκε η ερώτηση «ποιο μέσο χρησιμοποιείτε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας». Το 78% των ερωτηθέντων απάντησε το διαδίκτυο, πράγμα το οποίο φαινομενικά έρχεται σε αντίθεση με την ερώτηση «από ποιο περιβάλλον θυμάστε περισσότερο τις διαφημίσεις» στο οποίο το 75% απάντησε την τηλεόραση. Οι καταναλωτές φέρονται να χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο αλλά οι διαφημίσεις που του μένουνε και θυμούνται προέρχονται από την τηλεόραση. Στην πραγματικότητα οι καταναλωτές έχουν “εκπαιδευτεί” στα banner του διαδικτύου τα οποία περνάνε απαρατήρητα από το μάτι του χρήστη. Έξαλλου υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών του διαδικτύου το οποίο χρησιμοποιεί προγράμματα που εμποδίζουν την μετάδοση διαδικτυακών διαφημίσεων. αντίθετα στην τηλεόραση ο δέκτης είναι λιγότερο πιθανό να αποφύγει το διαφημιστικό μήνυμα. Τα τηλεοπτικά κανάλια ξεκινούν τη μετάδοση διαφημίσεων ανάμεσα στις εκπομπές την ίδια στιγμή. ανεξάρτητα από το χρόνο που διαρκούν οι διαφημίσεις σε κάθε κανάλι, ο δέκτης θα λάβει το διαφημιστικό μήνυμα μέχρι να επιστέψει στο κανονικό πρόγραμμα χωρίς να έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει κάτι διαφορετικό.
Η ερώτηση «κατά την διάρκεια της ημέρας θα είσαστε δέκτης κάποιας διαφήμισης» τέθηκε προκειμένου να διαπιστωθεί κατά πόσο η διαφήμιση έχει μπει στην ζωή μας καθώς και τον όγκο των πληροφοριών τα οποία λαμβάνουν οι καταναλωτές για προϊόντα και υπηρεσίες που διαφημίζονται σε όλα τα μέσα ενημέρωσης. Εδώ οι απαντήσεις ποικίλουν. Ειδικότερα τα άτομα ηλικίας 3-45 δείχνουν μεγαλύτερη απόκλιση. Οι καταναλωτές αυτής της ηλικιακής ομάδας φέρονται να μην αντιλαμβάνονται πάντοτε τα διαφημιστικά μηνύματα στα οποία εκτίθενται καθημερινά, σε αντίθεση με τους συμμετέχοντες ηλικίας 9-30 οι οποίοι δείχνουν να είναι πιο συνειδητοποιημένοι.
Σχετικά με το ερώτημα «πιστεύετε πως οι διαφημίσεις διαμορφώνουν καταναλωτικά πρότυπα και πρότυπα συμπεριφοράς» το μεγαλύτερο ποσοστό απάντησε από αρκετά έως πολύ. από αυτούς οι περισσότεροι στην ερώτηση “πραγματοποιείτε αγορές προϊόντων όταν δείτε μια διαφήμιση’’ απάντησαν από σπάνια έως μερικές φορές. αντίθετα οι συμμετέχοντες που απάντησαν ότι δεν θεωρούν οτι η διαφήμιση διαμορφώνει πρότυπα έδειξαν να επηρεάζονται περισσότερο από τις διαφημίσεις για τις αγορές τους.
Μια άλλη ερώτηση που τέθηκε ήταν «ποιο μέσο έντυπης διαφήμισης σας επηρεάζει περισσότερο για να προχωρήσετε σε μια αγορά», εδώ η διάφορα των απόψεων μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι φανερή. Οι άνδρες διχάστηκαν σε δύο απαντήσεις μεταξύ της αφίσας και τις εφημερίδες ενώ οι γυναίκες απάντησαν στην πλειοψηφία τους τα περιοδικά. από τις απαντήσεις φαίνεται οτι οι γυναίκες διαβάζουν περισσότερο περιοδικά, επομένως είναι πιθανό να επηρεάζονται από τα διαφημιστικά πρότυπα που προβάλλονται στα life style περιοδικά που κυκλοφορούν στην αγορά. Στη συνέχεια αναλύθηκε η ερώτηση «για ποια προϊόντα μπορεί να σας επηρεάσει περισσότερο μια έντυπη διαφήμιση», στην οποία οι απαντήσεις που δώσανε οι γυναίκες ήταν κυρίως για είδη ένδυσης ενώ οι άνδρες απάντησαν για είδη ψυχαγωγίας και τεχνολογίας. Δεύτερα στην προτίμηση και των δύο φύλων έρχονται τα είδη διατροφής.
Στη συνέχεια της έρευνας τέθηκαν ορισμένες ερωτήσεις που αφορούν την δομή και τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης που ελκύουν περισσότερο τους καταναλωτές, και είναι αυτά που έχουν τον μεγαλύτερο ρόλο στη διαδικασία λήψης αγοραστικής απόφασης. από τις απαντήσεις οι συμμετέχοντες φάνηκε να επηρεάζονται από την εικόνα του προϊόντος. Μάλιστα στην έντυπη διαφήμιση φαίνεται να ασκεί μεγαλύτερη επιρροή η εικόνα από το ίδιο το προϊόν και τα χαρακτηριστικά του. Ένας σημαντικός παράγοντας όπως προκύπτει από τις απαντήσεις είναι η τιμή, άλλα δεν είναι αυτός που καθορίζει εξ’ ολοκλήρου την τελική απόφαση. Ένα διαφημιστικό μήνυμα για να είναι αποτελεσματικό θα πρέπει να δίνει έμφαση στα πλεονεκτήματα που προσφέρει στον καταναλωτή, δηλαδή στην τιμή σε συνάρτηση με την ποιότητα του προϊόντος που απολαμβάνει ο τελικός δέκτης, καθώς και στο περιεχόμενο της διαφήμισης το οποίο θα διατυπωθεί στη μνήμη προκειμένου να τον οδηγήσει στην τελική αγορά
4 Προτάσεις Μάρκετινγκ
Η έντυπη διαφήμιση στην Ελλάδα όπως φαίνεται και στην έρευνα είναι πολύ χαμηλά στην επιλογή του κοινού ως μέσο διαφήμισης σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα το οποίο δημιουργεί ευκαιρία ανάπτυξης καινούριων ιδεών για να προσελκύσουν το ενδιαφέρων των καταναλωτών. Κάτι τέτοιο είναι η διαδραστική διαφήμιση που δημιουργήθηκε για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στην έντυπη διαφήμιση με ωραίο και έξυπνο τρόπο. Η Διαδραστική Διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων που χρησιμοποιεί τα νέα τεχνολογικά μέσα των τελευταίων δύο δεκαετιών. αυτό που κάνει λοιπόν την διαδραστική διαφήμιση διαφορετική από μια απλή διαφήμιση είναι όπως ορίζεται και από την ονομασία της η "επαφή" της με το περιβάλλον το οποίο βρίσκεται. Στο εξωτερικό αποτελεί μια συνηθισμένη πλέον μορφή διαφήμισης με μεγάλη απήχηση στο κοινό.
Όπως αναφέραμε, η διαδραστική διαφήμιση χρησιμοποιείται σε όλα τα έντυπα μέσα Έχουμε δει παραδείγματα διαδραστικής στο μετρό της Στοκχόλμης η οποία ανιχνεύει την κίνηση του συρμού και μεταδίδει το διαφημιστικό μήνυμα. Επίσης διαδραστική διαφήμιση κινητού τηλεφώνου της εταιρείας Motorola στο περιοδικό Wired της Αμερικής στο τεύχος Ιανουαρίου του 2013 κατάφερε σημαντική αύξηση των πωλήσεων του περιοδικού.
Μια δεύτερη πρόταση είναι το Clic2c μια καινούργια τεχνολογία που προσπαθεί να γεφυρώσει το έντυπο μέσο (περιοδικό, εφημερίδα, φυλλάδιο, διαφήμιση) με τις έξυπνες συσκευές (smartphones, iPhone) και το διαδίκτυο «με ένα κλικ». Υπεύθυνη για τη διάθεση του Clic2C στην Ελλάδα είναι η εταιρία Fast River. Ο τρόπος με το οποίο χρησιμοποιείται είναι απλός. Ο καταναλωτής βλέπει την εικόνα μίας έντυπης διαφήμισης όπως έχει σχεδιαστεί και δημοσιευτεί. Στην συνέχεια βγάζει φωτογραφία με το κινητό του και μέσα από τη δωρεάν εφαρμογή του Clic2C. Η εφαρμογή διακρίνει αυτόματα το watermark και ο χρήστης μεταφέρεται στο νέο ηλεκτρονικό περιεχόμενο του διαφημιζόμενου.
Το περιεχόμενο αυτό έχει εκδοθεί στο διαδίκτυο από τον ιδιοκτήτη της εικόνας. Μπορεί να είναι οποιοδήποτε περιεχόμενο πολυμέσων που υποστηρίζεται από το διαδίκτυο και τις έξυπνες κινητές συσκευές που διαθέτουμε σήμερα. Με αυτό τον τρόπο η στατική εικόνα που ο χρήστης έβλεπε μπροστά του έχει «επεκταθεί», όχι απλά με νέο περιεχόμενο, που δεν έχει την ανάγκη να είναι αποθηκευμένο ή τοποθετημένο μαζί της, αλλά με περιεχόμενο που δε θα μπορούσε καν να απεικονιστεί μαζί της (videos, ιστοσελίδες, διαγωνισμοί, υπηρεσίες κλπ).
Όνοματεπώνυμο Φοιτήτριας: Αλεξία Ανδρέου
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Παναγίωτα Παπαδοπούλου
Σχόλη: Εμπορίας & Διαφήμισεις Τει Αθήνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Comment on the article