FACEBOOK

LANGUAGE

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ


Η έρευνα της Nielsen με θέμα πόσοι εμπιστοσύνη δείχνουν οι καταναλωτές στις διαφημίσεις. Με δείγμα 28.000 ερωτηθέντες, μέσω του διαδικτύου σε 56 χώρες δείχνει ότι σχεδόν το 47% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύονται τις διαφημίσεις στη τηλεόραση, στα περιοδικά και στις εφημερίδες. Ποσοστό που μειώθηκε κατά 25% από το 2009. Παρόλα αυτά, η πλειονότητα των διαφημιστικών δαπανών γίνεται στα παραδοσιακά μέσα.
Ο Randall Beard, στέλεχος της Nielsen δηλώνει “Παρόλο που η τηλεοπτικές διαφημίσεις θα παραμείνουν για τις εταιρίες το κύριο μέσο, λόγω της ασύγκριτης με τα άλλα μέσα εμβέλειας, οι καταναλωτές ανά τον κόσμο συνεχίζουν να θεωρούν πιο αξιόπιστες τις προτάσεις των φίλων, καθώς και τις online απόψεις των καταναλωτών”, προσθέτει ο ίδιος.
Η έρευνα επίσης δείχνει ότι το 58% των καταναλωτών εμπιστεύεται τα site και τις διαφημίσεις online, ενώ 50% βρίσκει ότι τα email που λαμβάνει με τη συναίνεση τους Πολύ ποιο αξιόπιστα.
Ποσοστό 40% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δηλώνει ότι τα προϊόντα που παρουσιάζονται στην τηλεόραση είναι αξιόπιστα, ενώ 42% εμπιστεύεται τις διαφημίσεις στο ραδιόφωνο και 41% τις διαφημίσεις στο κινηματογράφο.

Πηγή: http://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/item/236492-Ereyna-Nielsen-Apodotikoterh-h-diafhmish-sta-nea-mesa

2 σχόλια:

Comment on the article