Ο Randall Beard, στέλεχος της Nielsen δηλώνει “Παρόλο που η τηλεοπτικές διαφημίσεις θα παραμείνουν για τις εταιρίες το κύριο μέσο, λόγω της ασύγκριτης με τα άλλα μέσα εμβέλειας, οι καταναλωτές ανά τον κόσμο συνεχίζουν να θεωρούν πιο αξιόπιστες τις προτάσεις των φίλων, καθώς και τις online απόψεις των καταναλωτών”, προσθέτει ο ίδιος.
Η έρευνα επίσης δείχνει ότι το 58% των καταναλωτών εμπιστεύεται τα site και τις διαφημίσεις online, ενώ 50% βρίσκει ότι τα email που λαμβάνει με τη συναίνεση τους Πολύ ποιο αξιόπιστα.
Ποσοστό 40% των ερωτηθέντων παγκοσμίως δηλώνει ότι τα προϊόντα που παρουσιάζονται στην τηλεόραση είναι αξιόπιστα, ενώ 42% εμπιστεύεται τις διαφημίσεις στο ραδιόφωνο και 41% τις διαφημίσεις στο κινηματογράφο.
Πηγή: http://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/item/236492-Ereyna-Nielsen-Apodotikoterh-h-diafhmish-sta-nea-mesa
To kalitero meso ever einai internet
ΑπάντησηΔιαγραφήSymfwnw mazi sou Anna
Διαγραφή