FACEBOOK

LANGUAGE

Η ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Οι εποχές όπου ο Έλληνας καταναλωτής αγόραζε ό,τι του γυάλιζε αποτελούν παρελθόν. Πλέον η συντριπτική πλειοψηφία, πάνω από 8 στους 10 Έλληνες καταναλωτές αγοράζει περισσότερα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Το 86% αυτών προτιμά προϊόντα σε προσφορά, ενώ το 67% επιλέγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Παράλληλα, η συντριπτική πλειοψηφία κάνει έρευνα αγοράς και χρησιμοποιεί λίστα.

Εκτός όμως από τις προσφορές οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται να κάνουν έρευνα αγοράς ποσοστό 82%, χρησιμοποιούν λίστα για τις αγορές τους, επιλέγουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ 3 στους 4 αγοράζουν λιγότερα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν.

Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από πρόσφατη ετήσια πανελλήνια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα, από την οποία γίνεται εμφανές ότι ο Έλληνας καταναλωτής αλλάζει τις αγοραστικές του συνήθειες στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Το γενικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι ο Έλληνας καταναλωτής αποκτάει νέες συνήθειες και γίνεται πιο ενεργός, έξυπνος και δραστικός στις αγορές του. Επίσης από την έρευνα προέκυψε ότι, ενώ το 2012-2013 το κύριο ενδιαφέρον του ήταν η μείωση της σπατάλης και η μείωση των αγορών, πλέον το 2013-2014 έχοντας κάνει αυτές τις μειώσεις, και μάλλον μην έχοντας τι άλλο να κόψει, προσπαθεί με έξυπνες λύσεις να εξοικονομήσει χρήματα.


2 σχόλια:

Comment on the article