FACEBOOK

LANGUAGE

ΟΙ ΚΛΑΔΟΙ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ


Βάσει τις έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την Boston Consulting Group (BCG) οι κλάδοι που ευνοούνται στην οικονομική κρίση είναι με μεγάλη διαφορά οι αγροδιατροφικοι τομείς και το ηλεκτρονικό εμπορείο, πολύ ποιο κάτω υπάρχουν οι κλάδοι τις υγείας και του περιβάλλοντος.

Η συγκεκριμένη έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά έδειξε πως 2 στους 3 Έλληνες πλέον προτιμάνε να αγοράζουν εγχώρια προϊόντα και προϊόντα που καλλιεργούνται τοπικά περισσότερο από πριν. Πιο αναλυτικά το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε οτι σε τιμή και ποιότητα προτιμάνε να αγοράζουν τα εγχώρια προϊόντα και να στηρίζουν την τοπική αγορά παρά τα προϊόντα του εξωτερικού.

Η εταιρία  Boston Consulting Group (BCG) επισημαίνει "Οι επιχειρήσεις που παρέχουν προϊόντα που απευθύνονται σε αυτές τις αξίες θα έχουν σαφώς μεγαλύτερη απήχηση, καθώς και επιχειρήσεις με προϊόντα που έχουν ιστορία στην αγορά ή παρασκευάζονται τοπικά".
Η ανάπτυξη του αγροτοδιατροφικου τομέα εκτιμάται οτι μέσα από μια σειρά δράσεων που σχετίζονται με την βελτίωση του κλάδου και του ανταγωνισμού των αγροτικών προϊόντων θα συμβάλει σε μια δεκαετία κατά €4,5 δις ετησίως στην ακαθάριστη προστιθέμενη αξία και να δημιουργήσει περίπου 140.000 θέσει εργασίας.

Σύμφωνα με την έρευνα  μόνο το 12% των Ελλήνων πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου (έναντι 40% κατά μέσο όρο στην Ευρώπη) οι οποίες αντιστοιχούν μόλις στο 7,7% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων στην Ελλάδα που κυμαίνεται στα €700 εκατομμύρια ετήσιος. Ωστόσο οι Έλληνες καταναλωτές προτιμούν να κάνουν αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών και να πηγαίνουν από τα καταστήματα προσωπικά να το περνούν το προϊόν ακόμα και αν τον ίδιο το κατάστημα τους δεινή την δυνατότητα να το στείλουν στο χώρο τους. Αυτές οι αγορές αντιστοιχούν σε προϊόντα συνολικής αξίας €7,5 δις.

Σε κάθε περίπτωση είτε οι αγορές γίνονται με το συμβατικό τρόπο είτε ηλεκτρονικά και σε οποιοδήποτε κλάδο, αυτό που θα πρέπει να έχουν κατά νου οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα είναι να δίνουν έμφαση στη σχέση ποιότητας-τιμής. Η εποχή που οι Έλληνες καταναλωτές ξόδευαν απερίσκεπτα και συχνά για λόγους εντυπωσιασμού έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. 

Πηγή:http://www.kathimerini.gr/468887/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/poioys-kladoys-eynoei-h-nea-katanalwtikh-symperifora

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comment on the article