Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά μυστικά για την επιτυχία του μάρκετινγκ της επιχείρησης σας είναι τα χρώματα που έχετε επιλέξει. Είτε πρόκειται για το χρώμα των προϊόντων είτε πρόκειται για μια καμπάνια μάρκετινγκ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το χρώμα παίζει κυρίαρχο ρόλο καθώς υποσυνείδητα συνδέουμε το χρώμα με διάφορα πράγματα. Έρευνες έχουν δείξει ότι αυτό που μετρά είναι η πρόβλεψη των αντιδράσεων του κοινού απέναντι στο χρώμα συγκριτικά με το προϊόν. Ανάλογα με την προσωπικότητα δηλαδή του brand και τα όσα αυτό θέλει να περάσει στο κοινό, πρέπει να επιλεχθεί και το κατάλληλο χρώμα.
Κάτι που θα πρέπει να υπάρχει στα υπ’ όψει των εταιριών είναι οι διαφορές στις προτιμήσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών. Για παράδειγμα τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι χρώματος ασημί, μαύρου, γκρι και λευκού. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί; Διότι το κάθε φύλο έχει και διαφορετικά χρώματα που προτιμά. Στα γραφήματα που ακολουθούν θα δείτε ακριβώς τι προτιμούν οι άνδρες και τι οι γυναίκες και ενώ σε κάποια χρώματα υπάρχει ταύτιση απόψεων (στο καφέ με ποσοστά 3% και 2%), σε άλλα η διαφορά είναι χαοτική (το μωβ παίρνει 23% στις γυναίκες ενώ στους άνδρες κάτω από 1%).
Σε γενικές γραμμές αυτό που ισχύει είναι πως οι άνδρες προτιμούν τα φωτεινά χρώματα ενώ οι γυναίκες τα απαλά. Αυτό που παίζει ρόλο για τους άνδρες είναι οι σκιές, ενώ για τις γυναίκες μετρούν οι αποχρώσεις.
oi andres den asxoloumaste me tetia ara kai poy mas analioyn tzapa ypothesi
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις λαθος γιατι και εσεις αγοραζεται πραγματα οπως και οι γυναικες
ΑπάντησηΔιαγραφήκατακριβια οι γυναικες αγοραζουν τα πραγματα για τους ανδρες
ΑπάντησηΔιαγραφή