FACEBOOK

LANGUAGE

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ


Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης /οργανισμού να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω προϊόν/υπηρεσία που προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό.
Σύμφωνα με τον ορισμό που διατυπώθηκε το 1994 σε παγκόσμιο συνέδριο: «Δημόσιες Σχέσεις είναι η διαχείριση της φήμης ως αποτέλεσμα των πράξεων, των μηνυμάτων και της αντίληψης των άλλων για αυτά».
Οι Δημόσιες σχέσεις προσπαθούν να επιτύχουν τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στο  κέρδος  και  την  κοινωνική  αποδοχή. Αυτό αποτελεί  υποχρεωτικό μέλημα  της  επιχείρησης  αφού  αν  αγνοήσει  τον  παράγοντα  κοινωνική  ευθύνη  θέτει σε κίνδυνο την ανάπτυξη και μερικές φορές ακόμα και την ίδια την ύπαρξη της. Η εποχή που το κύριο και μοναδικό ίσως μέλημα της επιχείρησης ήταν το κέρδος  είναι  παρελθόν.  Η  επιχείρηση  οφείλει  να  λαμβάνει  τα  μηνύματα  του κοινού, να τα αποκωδικοποιεί, να τα μεταφράζει σε συγκεκριμένους στόχους και να τους προσαρμόζει στην επιχειρησιακή πραγματικότητα. 
Το  τμήμα  Δημοσίων  Σχέσεων  κάθε  επιχείρησης  πρώτου  προχωρήσει  στο σχεδιασμό και τη διαμόρφωση  του προγράμματος θα πρέπει να εντοπίσει και να διαπιστώσει το μέγεθος και τη φύση των τεσσάρων αυτών αδυναμιών. Στόχος είναι  η  δημιουργία  πνεύματος  κατανόησης. Επιγραμματικά  το  σύνολο  των στόχων των Δημοσίων 

Σχέσεων είναι:

1) Προσπαθούν να διατηρήσουν και να ενισχύσουν την εικόνα του οργανισμού.

2) Επιδιώκουν  να  μετατρέψουν  διάφορες  δυσάρεστες  και  δυσμενείς καταστάσεις,  όπως  την  εχθρότητα,  την  προκατάληψη  του  κοινού  απέναντι στις  επιχειρήσεις,  την  απάθεια  και  την  άγνοια  σε  αποδοχή.
 
3)Επιδιώκουν  την  αύξηση  της φήμης  και  πελατείας  αναπτύσσοντας  την κατανόηση του κοινού.

4) Επιδιώκουν ευρεία καταναλωτική αποδοχή των προϊόντων της εταιρείας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Comment on the article