Στο μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται διάφορες διακρίσεις των προϊόντων της αγοράς με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που παρουσιάζουν. Μια από αυτές είναι τα εποχιακά προϊόντα. Αυτά τα προϊόντα καταναλώνονται περισσότερο τον χειμώνα (σοκολάτες, τσάι) ή το καλοκαίρι (παγωτά, μπύρες) με αποτέλεσμα οι εταιρίες που τα παράγουν να κάνουν προωθητικές ενέργειες μόνο τους μήνες με την μεγαλύτερη κατανάλωση.
Ενώ
αυτή είναι η πιο συνηθισμένη πρακτική των εταιρειών που παράγουν / εμπορεύονται
τέτοια προϊόντα δεν είναι και η πιο συνετή επιλογή. Στην πραγματικότητα αυτή η πρακτική
στρέφει την επιχείρηση στη λάθος κατεύθυνση κάνοντας την να χάσει μια πολύτιμη
ευκαιρία να "κλέψει"
καταναλωτές από τους ανταγωνιστές της, τους μήνες που οι προωθητικές
ενέργειες τους είναι χαμηλές λόγω των χαμηλών πωλήσεων.
Αν
όμως διατηρηθεί το τμήμα μάρκετινγκ ενώ οι ανταγωνιστές οπισθοχωρούν, τα
προϊόντα που θα πωλούνται στην αγορά είναι τα δικά σας και όχι των
ανταγωνιστών. Με αποτέλεσμα όταν ξαναμπούν στην αγορά οι ανταγωνιστές σας εσείς
θα έχετε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από το προηγούμενο χρόνο και θα είστε πιο
προετοιμασμένοι αφού η δική σας εταιρία ασχολήθηκε ολόκληρο το χρόνο με το
προϊόν.
Επιμέλεια: Αλεξία Ανδρέου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Comment on the article